środa, 3 sierpnia 2011

..

Wróciłam ! :D
 Ohh nareszcie w domkuu <33. Ahh te Polskie powietrze ;). Tylko pogoda nie za ładna,ale we Włoszech nie lepiej.;d Przez tą okropną pogodę wcale nie było tak fajnie. Byłam  tylko raz nad morzem.Udało mi się zwiedzić Wenecję <33 Jest piękna. Płynęłam gondolą ^^ .  Naprawdę warto tam pojechać.Większość dni przesiedziałam w domu bo było 0 słońca -,-. Do tego mama się kłóciła ze swoim facetem .... masakra. Biedna mama, musi wytrzymywać z tym kluskiem. Pedał zjebany. Gdybym tylko znała Włoski to już by był dobry dla mamy bobek jeden.Dobra bo zaraz klawiaturę rozwalę. ^^ Przejdźmy do najważniejszego ... BOYÓW ! XDD ahhh śliczni <33. same szekszyy ^^ . haha. ahh te ich opalenizny . ^^ .Szkoda ż nie znam języka <33 ;c. Ahh...same skejty ... mmm <33.Szkoda że mamie taki kurdupel się trafił akurat =,= . Dobra muszę kończyć bo jestem zmęczona po podróży. Jechałam do domu prawie 24 h . =,= . też jakiś bobków miałam za kierowców.Jeden srał 2 godziny aż do kibla sie nie dało wejść na stacji benzynowej  a drugi spał tylko i klną XD haha...szekszi =,= ten sraczek był taki gruby że mu pępek spod koszuli było widać ... haha ... i on był szefuuu .... buhahahaha XD Normalnie sama  chyba się posram z tego ^^ . Dobra pa bo się zmęczyłam <33 do jutra. ps.foty z wakacji wrzucę później bo ciocia ma na aparacie a a ona jeszcze nie wróciła. ;p  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz